مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد

ساخت وبلاگ

 اواپراتور فریزر کنوود: آیتم دیگری که صدای غیرعادی یخچال فریزر کنوود را منجر می گردد، نمایندگی یخچال الجی در مشهد فساد موتور حرفه اوپراتور میباشد. همانطور که می دانید حرفه اواپراتور در باطن سردخانه جای‌دارد و مسئول کشیدن هوا از کویل‌های اواپراتور -زمانی که کمپروسور فعالیت می‌نماید- میباشد. در شکل فساد موتور رشته اوپراتور، صدای غیرعادی فریزر کنوود ، از سمت یخچال شنیده میشود ضمن آنکه فریزر کنوود سرد نمی شود و بازه فرصت یخ بستن آب هم زمان بر می شود.

سردخانه نوین کنوود
تعمیر: برای تعمیر این گزینه از صدای غیرعادی سردخانه کنوود ، فریزر را برای چندین ساعت در وضعیت بی سروصدا رها نمائید تا یخ‌های اواپراتور آن آب شوند. بعد از آب شدن، مجدد یخچال فریزر کنوود را پر‌نور فرمائید و اذن بدهید به اندازه کافی سرد خواهد شد. مجدداً اواپراتور را آنالیز فرمایید و ملاحظه کنید که آیا صدای غیرعادی فریزر کنوود مجدداً شنیده می‌شود یا این که نه. یخ زدن دوباره به‌این معناست که سیستم دیفراست وخیم گردیده و مستلزم تعمیر میباشد.
فساد و شکستگی پره‌های حرفه اوپراتور: یکی‌از دیگر مشکلاتی که باعث صدای غیرعادی فریزر کنوود می گردد فساد و شکستگی پره‌های رشته اواپراتور و نچرخیدن آزادانه‌ی شفت موتور میباشد.
تعمیر: در شکل وجود این اختلال می‌بایست تمام موتور حرفه و پره‌ها می بایست ردوبدل شوند. جهت عیب یابی برق فریزر کنوود را وصل فرمایید و طرز‌ی کارکرد موتور حرفه و پره‌ها را ببنید. پیشنهاد می‌گردد این عمل بوسیله کارشناسان تعمیر سردخانه کنوود صورت پذیرد.
فساد اساس‌ی محافظ موتور حرفه اواپراتور: مبنا‌های حفظ کننده موتور رشته اواپراتور یخچال فریزر کنوود ، برای جداگانه کردن موتور حرفه از براکت‌های اساس‌های نصب به خواسته کاهش نویز لرزش به کارگیری میگردد. یکی‌از عوارض صدای غیرعادی یخچال فریزر کنوود قادر است پوسیدگی و پاره گی همین شالوده‌ها باشد. پوسیدگی این شالوده ها باعث لرزش زیاد و ایجاد صدا می شود.
تعمیر: پوسیدگی اساس‌ی حفظ کننده موتور رشته اواپراتور‌ را چک فرمائید و در شکل فساد آن ها را بده بستان نمائید.

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 6 تير 1400 ساعت: 12:16

در‌این‌صورت‌ در آغاز آب وارد غربال گردیده و بعداز آنجا وارد شیر برقی گردیده و از آنجا به سمت آبریز و یخساز هدایت می شود. استاندارد ارتفاع شلنگ آب در سردخانه، باتوجه به مارک سردخانه، معمولا قادر است متعدد باشد. نمایندگی یخچال الجی در مشهد در سردخانه‌های ساید ال جی ارتفاع شلنگ آب ساید بایستی کمتر از 6 متر بوده و اما می بایست مراقب باشید تا این شلنگ خم نشود. آبریز ساید بای ساید ال جی یخچال فریزر ساید میتواند دارنده مخزنی برای انباشت آب در درون سردخانه داشته باشد که دراین‌صورت آب پس از عبور از غربال وارد این مخزن می‌شود. چرا آبسردکن سردخانه ساید بای ساید آب خنک نمی‌دهد؟ سردخانه‌هایی که بی واسطه به شیر آب لوله کشی شهری وصل می شوند یک شلنگ ورودی آب دارا‌هستند که از یک طرف به شیر آب اتصال داراست و از طرف دیگر به شیر برقی فریزر، در‌این فریزر‌ها به ازای یک جام آب که از خروجی آبریز بیرون میشود، به اندازه یک استکان آب از درون شلنگ و لوله وارد فریزر میشود و زیرا همیشه آب در جریان میباشد و آب نو وارد سردخانه می‌گردد، پس طبیعی میباشد که آب خنک نمیشود. به همین عامل درین فریزر‌ها امکان گزینش یخ قرار داده شد‌ه‌است تا با قرار دادن قالب یخ در باطن استکان آب خنک گردد.

سردخانه‌های ساید برای خروجی آب و یخ ممکن میباشد تک پدال یا این که دو پدال باشند. در ساید بای سایدهای تک پدال، با کلید جداازهم ،آیتم آب و یخ تعیین می گردد.
چرا آبریز یخچال ساده آب خنک نمی‌دهد؟
دریخچال‌ فریزرهای نو، آب خیلی خنک نمی شود. چون قمقمه آب این یخچال فریزر‌ها به طور دوجداره پباده سازی گردیده تا سکو آب از 7 جايگاه خنک‌خیس نشود. پس در‌حالتی که یک پارچ آب بر روی طبقات یخچال فریزر قرار بدهید خنک‌خیس از آبی رنگ میباشد که از قمقمه بیرون میگردد.

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 12:49

مبدا اساسی محصول ها ال جی کره جنوبی هست ولی نمیتوان دقیق خاطرنشان کرد محصول ها ال جی تشکیل داد کجاست نمایندگی یخچال الجی در مشهد چیزی که معین هست این هست که قطعات محصولات ال جی در مرز و بوم کره جنوبی ساخته میشود و در مرزو بوم های دیگر مانند چین ، مصر ، جمهوری اسلامی ایران ، مالزی ، ژاپن و … مونتاژ میشود . اما باز هم بیشتر محصولات آن در درون مملکت کره جنوبی ساخته و بسته بندی می گردد .
ال جی یک برند قدیمی است که که از قدیم الایام تا به کنون همگی با تولید ها آن آشنا می‌باشند . تولید ها اثاثیه خانگی ال جی بیشتر از سایر اسباب و اثاث آن معروف شده است و مورد به کارگیری همگان قرار گرفته است البته جالب هست بدانید که ال جی در مسئله تولید آسانسور نیز کار میکند . محصول ها ال جی را همگی می شناسیم اما آیا میدانید که محصول ها ال جی ساخت کجاست ؟ اشخاصی میگویند ال جی تشکیل داد کره است ، اشخاصی می‌گویند که تولیدات ال جی ساخت آلمان هست و عده ای نیز معتقدند که تولیدها اثاثیه خانگی و محصولات الکترونیکی آن نظیر موبایل ساخت ایران هست .
اما واقعا محصولات برند ال جی تشکیل داد کجاست ؟ در ادامه این نوشته‌ی علمی یار ما باشید تا با تاریخچه این برند و همچنین مبدا اصلی برند ال جی آشنا شوید . همچنین این که با قرائت این نوشته‌ی‌علمی میتوانید نحوه تشخیص محصول ها اصل از تقلبی ال جی را به راحتی تشخیص دهید .
تاریخچه ال جی
در رابطه با تاریخچه ال جی درصورتی که مراد باشید بدانید باید اذعان کرد که در صدر شرکت ال جی در سال 1947 با همین نام ولی با هدف ساخت لوازم بهداشتی و شیمیایی در کره جنوبی استارت به عمل کرد . پس از گذشت حدود 5 سال از آغاز فعالیت شرکت ال جی تحت مجموعه ای از آن با نام تجاری لاکی به صنعت اثاثیه پلاستیکی در کره جنوبی ورود کرد . خمیر دندان و لوله های PVC محصولات بعدی بودند که به تولیدات ال جی اضافه شدند .
با توسعه کار در گروه پلاستیک برند گلد استار به این موسسه اضافه شد و در نهایت در سال 1958 شرکت لاکی و گلد استار با یکدیگر ترکیب شده و برند لاکی گلد استار یا همان ال جی امروزی را ساختند . پس از آن با تمرکز بر روی تولیدات الکترونیکی ال جی الکترونیکس به وجود آمد که محصولاتی همچون رادیو ، تلویزیون ، مایکروفر و حتی تراکتور ساخت میکرد . هم اکنون متوجه شدید که تولیدها ال جی تشکیل داد کجاست ؟

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 233 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 13:33